Marketing v gastronómii je dôležitejší ako kedykoľvek predtým, prináša a udržiava zákazníkov

Ako prilákať nových zákazníkov aj počas koronakrízy? Prečo musia mať reštaurácie, kaviarne, hotelieri a ďalšie gastroprevádzky fanpage na sociálnej sieti a prečo je dôležité poznať svojho zákazníka?

Gastronómia a hotelierstvo zažíva v tomto období ťažšie časy. Ak ste majiteľ podniku alebo hotela, nečakajte len na pomoc zo strany štátu, práve v tomto období môžete byť gastrohviezdou v meste.

Hovorí sa, že dobrá reklama sa robí sama, kuchár ju má v hrnci a hosť na stole. Nie vždy to tak je. Majitelia prevádzok dnes musia byť kreatívni, nápadití a s dobrým marketingom.

Sociálne siete vás predajú

Mať web a dobre nastavenú fanpage na sociálnych sieťach je začiatok úspechu každého podniku. Nespoliehajte sa len na to, že zákazník o vašej reštaurácii povie svoju susedovi, hoci pozitívna skúsenosť je najlepšia reklama. V tomto procese musíte svojim zákazníkom priniesť cez sociálne siete ďalšiu interakciu, na základe ktorej sa rozhodnú vás navštíviť. Je to psychológia predaja, ktorú učíme svojich klientov.

Reklamu cieľte s rozumom

Vďaka sociálnym sieťam dnes dokážeme vytvoriť kampaň pre konkrétnu cieľovú skupinu. Ak sa rozhodnete pripraviť akciu pre rodiny s deťmi, kampaň na sociálnych sieťach sa zobrazí primárne používateľom, ktorí sú rodičmi. Rovnako si takto získavate zákazníkov počas Valentína ponukou romantickej večere, cielenou na ľudí s podobnými záujmami. Ak je váš podnik vhodný pre svadby, cieľovou skupinou vašej reklamy sú budúce nevesty alebo muži, ktorí sa  nedávno zaujímali o kúpu snubných prsteňov. Sociálne siete nám dnes poskytujú skutočne široký rozsah cielenia na zákazníka.

Poznajte svojho zákazníka

Urobte si výťahovú analýzu, kto je vašim zákazníkom, koľko má rokov, do akej ekonomickej skupiny patrí. Ak ste prevádzkovateľ SteakHousu, cieľová skupina sa bude výrazne líšiť od cieľovej skupiny Burgerbaru. Ide o ekonomicky, sociálne a vekovo inú kategóriu.


Odlíšte sa od konkurencie

Zaujať znamená byť iní a hlavne lepší ako konkurencia. Vaše sociálne siete a web musia byť plné zaujímavých fotografií poskytovaných služieb, galérie interiéru, musia prinášať exkluzívny príbeh zo života podniku. Vaša fanpage bude najlepšou online vizitkou.

Ako získať nových zákazníkov aj v období koronakrízy?

Odpoveď je našim know-how. Byť iní, jedineční a prinášať novinky, ktoré prináša trend. Našou prácou je upútať vašich potenciálnych zákazníkov. Marketing v gastronómii a hotelierstve je dnes dôležitejší ako kedykoľvek predtým. S našimi klientmi spolupracujeme na dennej báze, staráme sa o exkluzivitu webov a sociálnych sietí, vymýšľame a implementujeme najnovšie trendy v oblasti marketingu. Kontaktujte nás a v aj v krízovom čase začnite byť o krok vpred.